رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله رئیسی: حفظ، صیانت و بهبود هر چه بیشتر وضعیت بهداشتی موجود ضروری است

14:12 - 02 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۰۶۶۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس‌جمهور تلاش و فداکاری‌های انجام شده در مقابله با بیماری کرونا و کاهش قابل توجه شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و بر ضرورت حفظ، صیانت و بهبود هر چه بیشتر وضعیت بهداشتی موجود تاکید کرد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندکاران مقابله با ویروس کرونا، اظهارداشت: امروز بخاطر تلاش‌ها و فداکاری‌های خالصانه و خستگی ناپذیر همه دستگاه‌های مسئول و همراهی و همکاری مردم، از شرایط نسبتا مناسبی نسبت به سایر کشور‌ها برخوردار هستیم و برای کنترل کامل این بیماری لازم است همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت مراعات شود.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به تأثیر واکسن در کنترل شیوع بیماری کرونا گفت: لازم است رسانه‌های جمعی و چهره‌ها و شخصیت‌های علمی اهیمت و تاثیر واکسن کرونا را برای آن دسته از مردم که هنوز شبهه و تردید دارند، تبیین کرده و اقناع نمایند و اهمیت دریافت دوز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم را نیز برای افکار عمومی تبیین کنند.
 
آیت‌الله رئیسی همچنین از مسولین دستگاه‌های مختلف خواست تا موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافر از تمامی مرز‌ها را با جدیت کنترل کنند.
 
رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده درخصوص وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی بویژه مترو بر تداوم کنترل‌های دقیق و توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *